19 augusti 2017

Vargtimmen

 kallas den tid före gryningen som infaller ungefär 03.00 - 05.00 och då kroppens aktivitet är som lägst. 
Det är den tid då saknaden slår till och minnen tar plats där sömnen skulle ha funnits.

Det var ett speciellt förhållande mellan pappa och Bosse, de var mer som far och son, fast Bosse var svärson förståss. 
 Här firar vi midsommar med pappa 2013.

Jag är så glad för alla fina dagar vi hade tillsammans med pappa, för alla fina minnen som nu finns kvar. Minnen som ingen kan ta ifrån mig!

7 kommentarer:

znogge sa...

Din pappa fick ett långt liv och han hade nära och kära omkring sig. Men visst finns sorgen, saknaden och tomheten ändå. Fina bilder på dem.

Kram

Eva-Lotta sa...

Minnen ska man vara rädd om!

Maria sa...

Sorgen och längtan efter en nära anhörig som inte finns med oss längre blir stor, ibland enorm. Det är gott att ha minnen och vetskapen att man gjort vad man kunde för dom i detta liv.
Kramen

yvonne sa...

Viktigt att ha sorgearbete...
.....Bra att cykeln kom till användning!
Ha en bra dag!
Kram!

Inger Rozèn_Chintoh sa...

Hejsan!
Så härligt med dessa minnen.Och så fint med bloggen.Tack för titten hos mig.Kram.Inger

Henrik Olsson - Föreläsningar sa...

För ordningsvakter är vargtimmen ofta en väldigt aktiv tid :P

Veiken sa...

Härligt med fina minnen. Det är bara att vara tacksam för det, även om det är tungt just nu! Kram

SOMMARPROGNOS 2023

Min sommarprognos för 2023 Sommaren 2018 kommer att leva kvar i folks minne länge...den blev LÅNG och mycket varm, precis som min prognos v...